اس ام اس خنده دار فروردین 92
 
فرقی ندارد که یک گاگول بی سواد باشی یا یک دانشمند
در هر صورت پشت یک ماشین شاسی بلند آقا مهندس می شوی !
.
 
.
از اینکه تو یکی دو ماه گذشته بارون نیمد از همتون عذر می خوام ٬ واقعاً وقت نکردم ماشینم رو بشورم. !
.
 
.
وقتی اورجینال به دنیا اومدی... حیفه کپی از دنیا بری ....خودت باش !
.
 
.
سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن
تو یکی‌ دیگه خفه شو !
 
.
.
قبول دارین : 3 ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی هیچکس نمیگه خسته نباشی ولی 1 ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده بابات میاد
میگه : خسته نباشی!!!!
.
.
موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیر...
بعدش می‌میرم.آی حال میده!!!!
.
.
دوست دختر غضنفر  300 کیلو آرایش کرده میگه ببین من چه دافی ام ...
غضنفر میگه صورتتو بشور لااقل ببینمت !!
.
.
این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟
مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟
برات متاسفم.نمی بخشمت.خدافظ
.
.
ستاد ایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای
.
.
می‌گویند: مثل بچه آدم رفتار کن. و من هنوز مانده ام که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم...!
.
.
قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !
.
.
دستکاری نکردن جوش های صورت به سختی دست نزدن به جسیکا آلبا برهنه است !!
.
.
فرق افتادن از طبقه اول با طبقه 10 :
طبقه 10 : آ آ آ آ آ آ آ آ آ . . . . . . . . بوووووفففففف . . .
طبقه اول: بوووووفففففف . .. . . . آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس جوک-طنز ، ،

تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 11:15 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه